Новини Директа

У статистиці Яндекс.Директа з'явилися дані щодо кількості конверсій

Сьогодні у звітах статистики в інтерфейсі Директа і API з'явилася нова графа «Конверсії». У ній відображається кількість цільових візитів, яку система підраховує на основі даних щодо цілей із Яндекс.Метрики.

Кількість конверсій показується у всіх типах звітів, включаючи Майстер звітів і вивантаження у xls.

Завдяки цим змінам вам буде зручніше стежити за конверсійними показниками реклами та оцінювати ефективність розміщення в цілому.

Зверніть увагу, що в Директі кількість цільових візитів підраховується без урахування переходів, відфільтрованих системою захисту від склікування. Метрика ж фіксує всі цільові візити на сайт, тому цифри у звітах сервісів можуть відрізнятися.

Докладніше про відстежування статистики можна дізнатися в Допомозі Директа, а про налаштування цілей — у Допомозі Метрики.