Новини Директа

Продуктивність у Директі: як використовувати ключові фрази ефективно

Ефективна реклама починається з правильних ключових фраз. Але одразу врахувати всі нюанси підбору буває непросто. У результаті деякі фрази в кампаніях можуть погано відповідати текстам оголошень, рідко траплятися у запитах або приводити до вас аудиторію, яка насправді шукала щось інше.

Щоб розуміти, чи корисна конкретна фраза для вашої реклами, зручно мати підказку. Саме таку підказку сьогодні ми почали тестувати в інтерфейсі, Командері та API Директа: у кожної вашої фрази, активної на пошуку, з'явилася своя продуктивність.

Продуктивність характеризує фразу у зв'язці з оголошеннями, які ви для неї склали. Вона допомагає вам оцінити, чи повною мірою працює фраза, чи у неї ще є потенціал для розвитку.

Знайти точки росту для фрази допомагають поради системи:

Продуктивність не враховується під час розрахунку цін та відбору оголошень для показу. Орієнтуючись на підказки системи, ви зможете розкрити потенціал своїх фраз і за рахунок цього поліпшити результати рекламних кампаній.

Докладніше про те, що таке продуктивність, читайте у Допомозі.