Новини Директа

Керуйте показами в мобільних

Ми розробляємо окрему групу налаштувань для керування мобільним трафіком. І для початку надали рекламодавцям можливість оцінити і відрегулювати його кількість.

Скільки оголошень у мобільних і як вони показуються
У мобільних оголошень схожий дизайн і спільні з декстопом принципи показу. Їхня головна відмінність — кількість. На мобільній версії Яндекса раніше показувалося по одному оголошенню у спецрозміщенні та гарантованих показах. Зараз ми розширили мобільне спецрозміщення, і покази в ньому отримують одразу два оголошення.
Як керувати ставками для показів у телефонах
У налаштуваннях кампанії тепер можна задати коефіцієнт ставки для показів у мобільних. Виберіть «збільшити» або «зменшити» і зазначте відсоток від ваших ставок за фразами.

Мінімальна ціна з урахуванням мобільного коефіцієнта — половина ставки на десктопі, а максимальна — плюс 300 % до цієї ставки. Наприклад, якщо ставка за фразою — 50 гривень, для мобільних мінімальна ставка становитиме 25 гривень, а максимальна — 200. Інші подробиці про налаштування коефіцієнта і приклади розрахунків ми описали у Допомозі.
Як оцінити кількість і якість мобільного трафіку
У Майстрі звітів з'явився окремий зріз зі статистикою за типами пристроїв. У ньому вже доступна докладна статистика з листопада 2014, тому вам не доведеться чекати, поки накопичаться перші дані.
Серед параметрів у посиланні оголошення можна налаштувати врахування типів пристроїв. Це дозволить не лише порахувати конверсію з мобільних, але й розділити на сайті користувачів десктопа, телефонів і планшетів. Наприклад, показувати їм відповідні моделі аксесуарів.

Крім інтерфейсу Директа, керування мобільним трафіком доступне в API і Директ Командері.

У майбутньому ми впровадимо й інші можливості керування показами на різних типах пристроїв. Чекайте новин про оновлення.