Новини Директа

Директ допоможе знайти ефективні фрази

У Директі з'явилася опція авторозширення списку фраз. За її допомогою система зможе підбирати і додавати до оголошень ключові слова, які вже успішно залучають відвідувачів у кампаніях тієї ж тематики.

Мета авторозширення — допомогти вам охопити більше цільової аудиторії та стежити за актуальністю списку ключових слів. Якщо для кампанії з'являтимуться нові фрази з хорошим потенціалом, система їх додасть.

Припустимо, у списку ключових слів є «тример для бороди», але немає «машинки для стрижки бороди». За статистикою, ці фрази однаково добре працюють на залучення зацікавлених відвідувачів. Тому Директ почне показувати оголошення за фразою «машинка для стрижки бороди», щоб кампанія охопила більше цільової аудиторії.

Ставку за клік для нової фрази буде призначено автоматично. Вона буде не вища, ніж ставка за початковою фразою «тример для бороди».

Як це працюватиме
  • Система врахує увесь список ключових слів, за якими рекламується ваш сайт, щоб уникнути перетинів — вона не включатиме покази за автоматично доданою фразою, якщо така фраза трапляється в інших ваших оголошеннях.
  • У будь-якій кампанії нові фрази додаватимуться потроху, по одній або кілька, щоб різко не збільшувати приплив нового трафіку. Ефективність кожної доданої фрази відстежуватиметься на усьому етапі розміщення. За потреби система вимкне або замінить варіанти, які не показали або перестали показувати досить високі результати.
  • Якщо у рекламної кампанії складна тематика або свідомо вузька аудиторія, Директ не розширюватиме список ключових слів. Опція авторозширення спрацьовує тільки в добре вивчених категоріях товарів і послуг, де накопичено багато статистики і де рекламодавцям зазвичай важливо отримувати більше трафіку. Наприклад, у тематиках продажу одягу або меблів.

Із часом ми плануємо збільшити кількість тематик, для яких система додає ефективні фрази. Тому опція заздалегідь доступна усім рекламодавцям в інтерфейсі, у Розширених налаштуваннях кампанії та увімкнена за замовчуванням. Ви можете на власний розсуд вимикати і вмикати цю опцію у будь-який момент.

Авторозширення почне роботу поступово — через пару тижнів система почне опрацьовувати і доповнювати списки фраз у кампаніях популярних тематик.

Докладніше про роботу нової опції ви можете знайти в Допомозі.