Новини Директа

Групи оголошень в інтерфейсі

Сьогодні в інтерфейсі Директа з'явилася повноцінна підтримка роботи із групами оголошень.

Група оголошень — це можливість показувати на одні й ті ж ключові фрази, умови ретаргетингу не одне, а кілька оголошень. Спочатку оголошення з групи показуються в ротації, а коли накопичиться достатньо статистики, система починає частіше показувати варіант з найвищим CTR. Так ви можете тестувати різні тексти, ілюстрації, швидкі посилання й інші елементи оголошення, щоб у підсумку вибирати найклікабельніші.

Раніше створювати групи можна було лише за допомогою інструментів масового керування кампаніями. Поява груп оголошень в інтерфейсі зробить набагато зручнішімиексперименти з рекламою. Крім того, після переходу на таку структуру ми зможемо надати вам можливості для гнучкішого налаштування показів. Наприклад, ми плануємо додати опцію, яка дозволить показувати різні оголошення для різних типів трафіку в рамках однієї групи. Коли така можливість з'явиться, ми обов'язково розповімо подробиці.

Що змінилося в інтерфейсі з переходом на групи

Групи прийшли на зміну окремим оголошенням. Це означає, що кожне оголошення у рекламній кампанії стало новою групою, до якої за бажання можна додати нові варіанти рекламних текстів. При цьому ніяких змін у налаштуваннях не відбулося і ваша реклама продовжує відображатися за заданими умовами.

Робота над матеріалами у групі нічим не відрізняється від звичної роботи з оголошеннями — у будь-який момент їх можна редагувати, переносити до архіву, змінювати налаштування і ставки за фразами.

Керування через XLS

Для вивантаження кампаній у форматі XLS тепер використовується новий шаблон, який підтримує повноцінну роботу із групами. Докладніше про роботу з ним ви можете дізнатися ізДопомоги.