Новини Директа

Нова стратегія «Середня рентабельність інвестицій»

Сьогодні в інтерфейсі, Командері та API Директа з'явилася нова стратегія автоматичного керування ставками. Система допоможе отримувати максимум конверсій, орієнтуючись не на окремі вартісні показники — ціну кліка або цілі, — а на фінансову ефективність реклами в цілому, тобто на рентабельність ваших інвестицій.

Рентабельність інвестицій — співвідношення прибутку і витрат на рекламу. Розрахувавши це значення, ви можете оцінити, наскільки окуповується ваш тижневий бюджет на Директ.

Припустимо, ви продаєте чохли для ноутбуків, і ваша виручка з одного продажу — 600 гривень. Щотижня з Директа до вас приходить у середньому 30 покупців, а ваші тижневі витрати на рекламу становлять 6000 гривень. Таким чином, прибуток від реклами вдвічі перевищує витрати на неї.

Щоб зберігати окупність вкладень на потрібному рівні, ви можете увімкнути нову стратегію і задати у її налаштуваннях те значення рентабельності, яке вважаєте оптимальним для свого бізнесу.

Система керуватиме ставками за ключовими фразами так, щоб:

  • отримувати якомога більше конверсій на тиждень,
  • наблизити середню за тиждень рентабельність інвестицій до заданого вами значення.

Докладну інформацію про налаштування стратегії та про те, на що важливо звернути увагу під час її підключення, читайте у Допомозі.