Новини Директа

Підставлення частини тексту в заголовок оголошення на пошуку

Оголошення на пошуку Яндекса почали виглядати трохи інакше — тепер у заголовок автоматично додається перше речення з тексту оголошення або адреса рекламованого сайту. Таке підставлення робить заголовок помітнішим і допомагає збільшити клікабельність реклами в середньому на 2,5—3 %.

Система вибирає один із двох варіантів підставлення залежно від кількості символів — їх не може бути більше 56. Так, якщо заголовок із доданим текстом перевищує цей ліміт, то система використовує підставлення адреси сайту. Якщо і в цьому разі символів виявиться занадто багато, заголовок буде показано без підставлення.

Функцію підставлення увімкнено за замовчуванням. За потреби її можна вимкнути у розширених налаштуваннях кампанії — в інтерфейсі або через API.