Новини Директа

Керуйте показами в мобільних. Частина 2: мобільні оголошення

Нещодавно ми додали в Директ можливість окремо задавати ставки для показів у мобільних пристроях. А відсьогодні ви можете вибрати тип «мобільне» під час створення нового оголошення, щоб система завжди віддавала йому перевагу при показах у телефонах.

Таким чином, можна доповнити свою рекламну кампанію спеціальними оголошеннями для мобільної аудиторії: написати нові тексти, підібрати окремі посадкові сторінки, вибрати інші ілюстрації та швидкі посилання — все, щоб врахувати особливості цього типу трафіку і залучити більше клієнтів.

Щоб вас не загубили у смартфонах
Пошук інформації з телефона для багатьох став важливим етапом вибору товарів і послуг. Люди шукають з мобільного інформацію щодо пропозицій, про які щойно почули по радіо або ТБ, уточнюють адресу найближчих точок продажів, читають відгуки на товар, на який натрапили в супермаркеті, тощо.
Часто одна людина поєднує пошук одразу на кількох пристроях. Наприклад, швидко знаходить цікаву інформацію на мобільному і пізніше шукає подробиці за допомогою комп'ютера. Або навпаки — набирає тематичні запити у смартфоні, щоб набігу уточнити деталі про пропозицію, яку раніше знайшов на десктопі. Порівнюючи тижневу аудиторію головної сторінки Яндекса за лютий цього року, ми бачимо, що 25 % користувачів десктопної версії відвідують також і мобільну, а 68 % користувачів мобільної заходять на десктопну версію пошуку.
Додаткові мобільні оголошення у Директі допоможуть вам краще вибудувати комунікацію з користувачами смартфонів. Тексти таких оголошень можна робити лаконічнішими і такими, що спонукають до дії, — чим коротше і зрозуміліше ваше повідомлення, тим краще воно може спрацювати на потенційних клієнтів, які вирішують своє завдання тут і зараз.
Не забудьте додати контакти — можливість зателефонувати вам за кліком вигідно вирізняє мобільний пошук. В оголошеннях з віртуальною візиткою користувачеві показується значок зі слухавкою, за кліком на який можна швидко зв'язатися з вашою організацією.

Особливості керування показами
У групі оголошень важливо мати не тільки мобільні, але й звичайні версії текстів. Тоді система коректно розподілятиме між ними трафік — показуватиме мобільну рекламу в телефонах і звичайну на десктопі — та враховуватиме специфіку пристроїв під час розрахунку цін. Якщо створити групу лише з мобільних оголошень, так чи інакше одне з них буде показуватися на десктопі та ціна на позиції буде формуватися з урахуванням переходів з настільних комп'ютерів.
Для мобільних оголошень працюють ті ж стратегії та правила ранжування, що й на десктопі. Але при їх відборі на позиції враховується саме CTR на мобільних пристроях.

Створювати і редагувати мобільні оголошення можна не тільки в професійному інтерфейсі Директа, але й через Командер, API, оптове завантаження в xls або csv. Усі подробиці ми описали у Допомозі.