Новини Директа

Ретаргетинг за сегментами з Метрики 2.0

Для налаштування ретаргетингу у Яндекс.Директі стали доступні сегменти з Метрики 2.0.

Тепер ретаргетинг може враховувати не лише досягнення цілей на сайті, але й характеристики відвідувачів: джерела та періодичність їх візитів, соціально-демографічні дані, типи пристроїв та інші параметри. Завдяки цьому ви можете зробити рекламу більш адресною, збільшуючи кількість конверсій і лояльних клієнтів.

Ретаргетинг дозволяє звернутися до користувачів, які вже побували на вашому сайті. Причому для кожного типу аудиторії можна показувати окремі оголошення.

Щоб створити умову показу реклами, необхідно створити і зберегти в Метриці окремі сегменти для цієї умови, а потім зв'язати їх разом в інтерфейсі Директа. Наприклад, якщо ваша умова — «бував на сторінці з акцією і поклав у кошик товар зі знижкою, але не купив його» — збережіть у Метриці три сегменти аудиторії: 1) відвідували сторінку із акцією; 2) використовували кнопку «Замовити» на цій сторінці; 3) використовували кнопку «Підтвердити замовлення». Зв'язки і заперечення потрібно буде додати вже у Яндекс.Директі.

Як і Метрика 2.0, ретаргетинг за сегментами поки працює в режимі відкритого тестування. Докладніше про роботу нової опції ви можете знайти в Допомозі.