Новини Директа

«Південний» блок: строге врахування видимості та зміни у статистиці показів

Ми оптимізували технологію врахування видимості реклами на пошуку Яндекса. Тепер система точніше визначає випадки, коли користувач переглянув перший екран, але не докрутив сторінку до оголошень під результатами пошуку — тобто фіксує не факт завантаження реклами на сторінці, а саме кількість разів, коли в аудиторії була можливість побачити оголошення.

Технологія врахування видимості вже успішно працює у Рекламній мережі — там вона адаптована під особливості партнерських сайтів і враховує різноманітність варіантів розташування блоків, допомагаючи майданчикам і рекламодавцям отримувати об'єктивну статистику. Сьогодні ця технологія дала можливість оптимізувати підрахунок показів у «південному» блоці на пошуку.

Ці зміни позначаться на статистиці — ви можете помітити стрибок у даних за деякими кампаніями починаючи із сьогоднішнього дня. Кількість зараховуваних показів під результатами пошуку зменшиться, і за рахунок цього помітно зросте CTR.

До запуску строгого врахування видимості ми ще раз заміряли ефективність блоку під результатами пошуку, повернувши його праворуч у рамках експерименту. І ось що отримали: у правому блоці показів більше (під час експерименту їхня кількість зросла на 35 %), а кліків набагато менше (цього разу – майже на 40 %). Тож і сьогодні «південний» блок працює набагато краще від свого попереднього аналогу — саме внизу сторінки він приводить помітно більше трафіку на сайти рекламодавців.