Новини Директа

Із 1 вересня — новий аукціон і ранжування на пошуку, а також автоматична оптимізація ставок на тематичних майданчиках

У ніч на 1 вересня Директ перейде на новий аукціон і ранжування на пошуку. Із цим запуском рекламодавці зможуть на будь-якій позиції у блоці отримувати максимум кліків за оптимальною ціною, а якісніші та привабливіші для користувачів оголошення матимуть більше переваг під час показів.

Що зміниться у керуванні ставками

  • Ціна, що списується. Для зручного керування позиціями вашої реклами на пошуку в інтерфейсі Директа з'явиться більше даних — рекомендовані ставки для 2-го спецрозміщення і нова колонка «Ціна, що списується». Тож під час призначення ставок ви одразу побачите не лише ціни, яких достатньо для перемоги у торгах за потрібні позиції, але й скільки в підсумку коштуватимуть кліки на цих позиціях.

    У Командері й API показуватимуться ставки для всіх позицій у блоках спецрозміщення і гарантії, а також списувана ціна за цими позиціями.

  • Автоматична оптимізація ставок на тематичних майданчиках. Ми додаємо корисну опцію для рекламодавців, які не задали спеціальні налаштування показів на тематичних майданчиках і керують ставками вручну. Тепер при таких налаштуваннях система за замовчуванням утримуватиме середню списану ціну кліка на тематиці не вище середньої списаної на пошуку. Це підстрахує від перевитрат на тематичних майданчиках рекламодавців, які поки що не налаштували незалежне керування ставками на різних типах майданчиків.

    Опція з'являється в інтерфейсі Директа й API, а на початку вересня — у Директ Командері. За потреби автоматичну оптимізацію ставок на тематиці можна буде у будь-який момент вимкнути.

Нагадуємо, що ми опублікували відео з поясненнями щодо роботи нового аукціону, рекомендації та відповіді на популярні запитання про зміни, а також окремий докладний пост про оптимізацію ставок на тематиці.

Ми продовжуємо ділитися з вами новинами та порадами щодо розміщення. А якщо у вас виникли запитання, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки або до свого менеджера у Яндексі.