Новини Директа

Реклама мобільних програм — бета-тест нового формату в Директі

Із 15 вересня у рамках відкритого бета-тестування всі рекламодавці Яндекс.Директа можуть розміщувати оголошення нового формату — «Реклама мобільних програм». Ці оголошення з описом програми та кнопкою «Завантажити» показуються на мобільному пошуку Яндекса і в мобільній Рекламній мережі за вибраними ключовими словами або умовами ретаргетингу. Коли користувач клікає на оголошення, він потрапляє на сторінку вашої програми у магазині програм і може завантажити її на свій пристрій одним кліком.

Що нового:

Робота з групами оголошень цього формату автоматизована: під час створення оголошення ви зазначаєте посилання на програму в магазині, за ним Директ визначає потрібну ОС (Android або iOS) і завантажує в оголошення додаткові елементи (іконка, рейтинг, ціна, кількість оцінок). Показ будь-якого з додаткових елементів можна вимкнути. При цьому система відстежує актуальність інформації — якщо у вашої програми зміниться рейтинг або інші характеристики, оновлені дані автоматично підтягнуться з магазину в оголошення протягом доби. Якщо програма стає недоступною для завантаження в магазині, покази у Директі автоматично призупиняться до вирішення проблеми, а вам на пошту надійде сповіщення. Для нового формату вже доступне завантаження оголошень із csv, завантаження через xls і API стане доступне найближчим часом.

Нові таргетинги і стратегії

Показуйте рекламу вашої програми лише тим користувачам, які вам потрібні: виберіть тип пристрою (смартфон, планшет або усі пристрої) і тип зв'язку (мобільний зв'язок + Wi-Fi або лише Wi-Fi).

Оплата за кліки, проте для реклами мобільної програми ви можете вибрати одну з двох нових стратегій, прив'язаних до факту встановлення програми користувачем: «средня ціна встановлення програми за тиждень» і «максимальна кількість встановлень програми за тиждень».

Докладний опис умов підключення стратегій та відстежування ефективності реклами мобільних програм доступне у Допомозі.