Новини Директа

Описи до швидких посилань — розширення у рекламі на навігаційні запити

Яндекс уміє розрізняти навігаційні запити для десятків тисяч сайтів. До таких запитів найчастіше відносяться слова, за якими користувачі шукають конкретний сайт. Наприклад, сайт auto.ru можуть шукати як авто ру або auto ru. Замість стандартного сніпета в таких випадках показується розширена навігаційна відповідь.

Цього тижня для реклами сайтів, які відповідають на навігаційні запити, Директ також почне показувати оголошення у спеціальному розширеному форматі. На першому етапі це торкнеться невеликої частини навігаційних запитів, а незабаром пошириться і на більшість інших. Завдяки розширеним оголошенням користувачам буде зручніше орієнтуватися на сторінці результатів пошуку, а рекламодавці не втрачатимуть клієнтів, які шукають потрібний сайт за його назвою.

Розширені оголошення можуть показуватися у першому спецрозміщенні у разі наявності всіх чотирьох швидких посилань. А щоб навігаційна відповідь була максимально повною і помітною, відсьогодні до посилань можна додавати додатковий текст — опис завдовжки до 60 символів.

Поки що посилання з описами можуть показуватися лише у розширеному форматі оголошень. При цьому важливо додати текст опису до кожного з чотирьох ваших посилань. Наприклад, в описі можна уточнити, на яку сторінку веде посилання і що саме побачить ваш клієнт, перейшовши за ним на сайт.

Розширене оголошення зі швидкими посиланнями та описами може виглядати так:

Описи до посилань можна додати просто в інтерфейсі Директа за допомогою XLS/XLSX або в API.

Оцінити, як виглядатиме ваша навігаційна відповідь, можна у вікні прев'ю на вкладці «На пошуку». Докладніше про нові розширення ми написали у Допомозі.