Новини Директа

Бета-версія динамічних оголошень — автоматизуємо створення реклами

У Директі розміщують рекламу тисячі інтернет-магазинів. Асортимент часто змінюється, і рекламні матеріали також потребують регулярного і своєчасного оновлення. Із появою нових продуктів рекламодавці додають у кампанії нові фрази й оголошення, уточнюють тексти та замінюють посадкові сторінки, а ще призупиняють рекламу товарів, яких тимчасово немає в наявності.

Сьогодні у форматі відкритого тестування ми готові запропонувати рішення, яке знімає потребу постійно відслідковувати актуальність рекламних матеріалів і приносить додаткову віддачу від Директа, — окремі кампанії з автоматизованим створенням реклами — Динамічними оголошеннями. Особливість у тому, що система сама генерує елементи реклами і збирає з них ефективні оголошення — точково під кожен ваш товар і відповідний йому запит.

Директ аналізує зміст рекламованого сайту і бере на себе всю роботу щодо підбору ключових фраз, заголовків і посадкових сторінок. Вам залишається підготувати універсальний рекламний текст і зазначити, які саме сторінки сайту системі потрібно брати для реклами. Можна вибрати весь сайт повністю або задати власні умови відбору сторінок — налаштувати для системи умови націлювання. При цьому як сторінку переходу завжди буде вибрано кінцеву сторінку товару.

Для кого

Поки що формат розраховано на рекламодавців зі сфери онлайн-торгівлі. Динамічні оголошення добре працюють для реклами одягу і модельних товарів, тобто товарів, із назви яких можна явно виділити модель (Wi-Fi-роутер ASUS RT-N14U, цегла М-500). Наприклад, до них можна зарахувати техніку, електроніку, обладнання, аксесуари тощо.

Незабаром ми плануємо додати можливість розміщувати динамічні оголошення і для всіх інших товарних категорій.

Де показуються

Динамічні оголошення показуються на пошуку Яндекса і на пошукових майданчиках Рекламної мережі — на десктопі та на мобільних, у всіх типах рекламних блоків і на будь-яких позиціях у них.

Як керувати ставками і де дивитися статистику

Ми рекомендуємо використовувати автоматичні стратегії Директа, щоб зробити розміщення динамічних оголошень максимально ефективним і майже повністю автоматизованим. Якщо ви хочете керувати ставками вручну (наприклад, для товарів із певних розділів сайту), потрібно призначати ціну за клік окремо для кожної умови націлювання, яку ви задасте системі. Стежити за ефективністю динамічних оголошень можна через стандартні інтерфейсні звіти — у розрізі оголошення/умова націлювання.

Що зі звичайною рекламою

Динамічні оголошення створюються в окремих кампаніях і працюють як доповнення до класичної текстово-графічної реклами. Ви зможете і надалі показувати ваші оголошення за всіма вибраними налаштуваннями і при цьому задасте для своєї реклами нові точки зростання — зможете отримувати додаткову віддачу.

Підключити динамічні оголошення можна через інтерфейс і API.

Ми продовжимо працювати над форматом — незабаром плануємо провести його інтеграцію з XLS/XLSX і дати рекламодавцям можливість заводити динамічне розміщення для більшості товарних тематик. Про всі зміни ми обов'язково розповімо додатково.

Подробиці про те, як налаштовувати новий тип кампаній і як працювати з динамічними оголошеннями, ми описали в Допомозі.