Новини Директа

Майстер звітів 2.0 у бета-версії: статистика за всіма кампаніями акаунту

Сьогодні ми запустили бета-версію нового Майстра звітів — зручного інструмента для збору й аналізу статистики за всіма вашими кампаніями у Директі. Версія 2.0 не лише дозволяє стежити за показниками всього акаунту, але й оптимізує вашу роботу з даними статистики завдяки гнучким налаштуванням звітів.

У Директі й раніше була можливість подивитися дані за всіма рекламними кампаніями одного логіна, але групувати їх можна було лише за датою. Із новим Майстром звітів цю статистику можна отримувати у різних зрізах та фільтрувати, використовуючи різні комбінації умов: за кліками, показами, CTR, стратегіями, статусами кампаній, груп, оголошень і фраз. І за багато чим іншим.

Звіти версії 2.0 гнучко налаштовуються під ваші завдання: в них можна вибирати певні стовпці та фіксувати конкретний набір фільтрів, щоб не витрачати час на конструювання аналогічних звітів у майбутньому. Зберігати можна і шаблони цілих звітів із заданим набором умов, зрізів та стовпців. Коли вам знадобиться звіт із тими ж параметрами за новий період, достатньо вибрати зі списку потрібний шаблон — і ваш звіт готовий без будь-яких додаткових налаштувань.

Бета-версія Майстра звітів 2.0 доступна за посиланням «Статистика за всіма кампаніями» внизу сторінки кампаній. Дані можна вивантажувати як в XLS/XLSX, так і в CSV.

Через деякий час ми плануємо повністю оновити і поточний Майстер звітів на кампанію, перевівши його на структуру версії 2.0. А другу версію інструмента скоро доповнимо й іншими корисними можливостями: наприклад, додамо зріз за місцем кліка, функцію порівняння періодів і можливість отримання звіту поштою за розкладом.

Про усі заплановані зміни ми обов'язково розповімо вам додатково.

Подробиці про можливості бета-версії Майстра звітів 2.0 ми описали у Допомозі.