Новини Директа

Конверсії за потрібними цілями — оптимізуйте покази за додатковими релевантними фразами

Покази за додатковими релевантними фразами тепер можна оптимізувати за конкретною ціллю з Метрики. Ви задаєте системі ціль — наприклад, заповнення форми замовлення, — і з усіх підібраних релевантних фраз вона вибиратиме для показу саме ті, які найчастіше приводять до кліків із досягненням поставленої цілі. Схожий механізм оптимізації закладено в роботу автоматичних стратегій Директа.

При налаштованих у Метриці цілях система і раніше враховувала показники конверсій за додатковими релевантними фразами, при цьому вона орієнтувалася на сам факт виконання цільової дії. Тепер ви можете вибирати, які саме конверсії важливі для вашої кампанії в цей момент, щоб домагатися максимуму в їх досягненні.

Опція «Оптимізація конверсії за ціллю» доступна у налаштуваннях текстово-графічних кампаній — в інтерфейсі й API. Найближчими днями вона з'явиться і в Директ Командері.

Додаткові релевантні фрази — інструмент для розширення охоплення кампаній у Директі. Він допомагає передбачити різні варіанти формулювань запитів і може знадобитися для роботи над розширенням ядра ключових слів. Наприклад, ефективні релевантні фрази можна переносити до основного списку слів для вашої рекламної кампанії, щоб мати можливість застосовувати до нових фраз тонші налаштування.

Більше подробиць про покази за додатковими релевантними фразами ви можете дізнатися з Допомоги.