Новини Директа

Автоматичне розширення геотаргетингу: цільова аудиторія з будь-якої точки світу

Приблизно через два тижні у всіх кампаніях на пошуку Яндекса увімкнеться опція розширеного геотаргетингу. Із цим налаштуванням ваша реклама може показуватися не лише користувачам із вибраного регіону, але й тим, хто використовує назву регіону у своєму запиті та при цьому перебуває в будь-якій іншій точці світу. Наприклад, тим, хто із Києва шукає таксі в Єревані.

Завдяки новій опції рекламодавці зможуть помітно розширити охоплення своїх кампаній, а користувачі Яндекса отримуватимуть більше релевантних пропозицій на явно задані локальні запити.

Припустимо, ваша ключова фраза авто для переїздів. Ви задали регіон показу реклами Київ, і зараз реклама показується лише користувачам із Києва. Із розширеним геотаргетингом оголошення зможуть показуватися ще й користувачам із будь-яких інших міст на запит авто для переїздів у Києві та інші аналогічні.

Опція вмикається автоматично і за замовчуванням працюватиме в усіх нових кампаніях. За потреби ви можете заздалегідь вимкнути її у налаштуваннях регіонів показу — через інтерфейс, Командер або API Директа.

Подробиці про роботу нової опції ми описали у Допомозі.