Новини Директа

Великі зображення у Директі. Перший етап

Ми починаємо поступово змінювати розміри зображень у Директі — переходимо на роботу з великими зображеннями, щоб реклама могла гнучкіше підлаштовуватися під особливості екранів із різною роздільною здатністю. Перехід до великих зображень допоможе зробити оголошення привабливішими — а значить, може принести додатковий ефект до результатів ваших кампаній у Рекламній мережі.

Перший етап — завантаження зображень нових розмірів

Для початку ми додали у Директ можливість завантаження великих зображень — тепер вони можуть бути як мінімум утричі більші. Уже зараз зображення можна завантажувати через інтерфейс і API, а найближчими днями ця можливість з'явиться і в Директ Командері.

Вимоги до нових зображень такі:

  • При співвідношенні сторін від 1:1 до 3:4/4:3 — від 450 до 5000 пікселів за кожною стороною.

Крім того, ми передбачили підтримку широкоформатних зображень зі співвідношенням сторін 16:9 та розмірами від 1080 × 607 до 5000 × 2812 пікселів. Ми плануємо запустити покази таких зображень найближчим часом, але вже зараз ви можете додати у групу додаткові оголошення із зображеннями нового формату, щоб вони могли почати показуватися на сумісних майданчиках.

Рекомендації щодо вибору розмірів

Ми рекомендуємо вже зараз завантажувати в кампанії максимально великі зображення, щоб система могла автоматично варіювати розміри ваших зображень залежно від вимог того чи іншого майданчика і показувати ваші оголошення із зображеннями якомога частіше.

Що далі

Завантажувати «старі» зображення можна буде ще протягом місяця. Потім ми повністю перейдемо на роботу з великими зображеннями — додавати і редагувати можна буде лише зображення нових розмірів. При цьому, якщо у ваших кампаніях до того часу ще залишаться «старі» зображення, вони продовжать показуватись, але лише на тих майданчиках, які підтримують ці розміри.

Ми обов'язково будемо тримати вас у курсі всіх змін.

Усі подробиці щодо роботи із зображеннями в Директі ви можете дізнатися з Допомоги.