Новини Директа

Нова схема взаємодії Директа і Метрики

Приблизно через два тижні ми змінимо схему, за якою Метрика визначає, що клік прийшов саме із Директа: основною умовою стане прив'язка лічильника в параметрах кампанії.

Як підготуватися до змін

Якщо в кампанії зазначено лічильники. Будь ласка, переконайтеся, що це лічильники саме того сайту, який рекламується у цій кампанії. Якщо лічильники зазначено неправильно, дані припинять збиратися у звітах Метрики, а у Директі не зможуть працювати стратегії з оптимізацією за цілями — наприклад, середня ціна конверсії.

Якщо лічильники не зазначено, але увімкнено розмітку посилань для Метрики. Щоб після переходу на нову схему в Метрику надходила максимально коректна статистика, задайте номери лічильників у параметрах кампанії.

Якщо лічильники не зазначено, а розмітку посилань для Метрики вимкнено. У цьому випадку після переходу на нову схему в Метрику припинить надходити статистика за кампанією, а в Директі не відображатимуться дані Метрики і не зможуть працювати стратегії з оптимізацією за цілями. Ми надішлемо додаткові сповіщення клієнтам, у яких немає лічильників у кампаніях і вимкнено розмітку посилань.

Яку статистику щодо Директа можна отримувати в Метриці, ми описали в Допомозі.