Новини Директа

Ще помітніші у мобільних: зображення для реклами програм

Тепер ви можете додавати зображення формату 16:9 і в кампанії з рекламою мобільних програм. Цей простий прийом може допомогти збільшити ефективність розміщення і знизити середню вартість встановлення.

Оголошення із зображеннями показуються в рекламній мережі Яндекса — на багатомільйонну аудиторію десятків тисяч якісних майданчиків, у мобільних телефонах і планшетах.

Ось приклад, як це може виглядати:

Зображення добре доповнюють інші елементи у рекламі програм: іконку, рейтинг, оцінки, кнопку «завантажити». За нашими даними, за рахунок своїх «мобільних» особливостей формат може принести +30 % до CTR — порівняно з тим, якби ви рекламували свою програму в класичній текстово-графічній кампанії Директа.

У рекламі програм можна використовувати лише широкоформатні зображення 16:9. Це можуть бути як тематичні ілюстрації, так і скриншоти і логотипи. Докладніше про вимоги до зображень ви можете прочитати у Допомозі.

Для чого можна використовувати зображення у рекламі програм?

  • робити оголошення помітнішими та мотивувати користувачів до встановлення;
  • із першого погляду дати зрозуміти, яку саме програму ви рекламуєте, – щоб збирати більше цільових переходів на сторінку програми у магазині;
  • наочно демонструвати переваги — наприклад, зручний інтерфейс. Щоб не описувати ці деталі у тексті;
  • звернути додаткову увагу аудиторії на ваш бренд і сформувати потрібні асоціації з ним.

Додавати зображення можна уже зараз: просто в інтерфейсі, за допомогою XLS/XLSX-файлів або через API Директа. Найближчим часом ця можливість з'явиться і в Директ Командері.

Усі подробиці щодо роботи із зображеннями в Директі ви можете дізнатися з Допомоги.