Новини Директа

Нові джерела мобільного трафіку для реклами в Директі

Яндекс почав співпрацю із зовнішніми SSP (Sell Side platforms) — технологічними платформами, які продають трафік у RTB-аукціоні. Завдяки цьому контекстні оголошення Директа можуть отримувати цільові переходи не лише з РМЯ, але й з інших рекламних мереж, кількість яких із часом зростатиме.

У вашої реклами з'явилося більше можливостей залучати якісну «мобільну» аудиторію — перші партнери вже надали нам доступ до трафіку з десятків тисяч мобільних програм. Звісно, усі нові майданчики проходять модерацію до початку показу реклами з Директа.

Під час показів у зовнішніх мережах використовуються параметри, які задано для тематичних майданчиків. Тож у кампанії не потрібно нічого вмикати. Якщо раніше ви отримували трафік із Рекламної мережі Яндекса, зараз до нього можуть додаватися покази та кліки із партнерських SSP.

Як і на звичайних тематичних майданчиках, оголошення відбираються для таких показів автоматично, з урахуванням ваших налаштувань і ставок, конкуренції, а також аудиторії та налаштувань на стороні партнера.

Система стежить за вартістю і якістю конверсій та кліків. Вона не надішле оголошення на невигідні для вас майданчики, і в рамках конкретних кампаній може автоматично зупинити покази у зовнішніх мережах та продовжити купувати трафік лише з РМЯ.

Дані про покази в SSP доступні у новому зрізі «Майстра звітів 2.0». Деякі оголошення вже могли отримати невелику кількість показів і кліків із зовнішніх мереж.

Ви завжди зможете додати до списку заборонених зовнішні мережі, у яких не хочете показувати свої оголошення (так само, як це можна зробити з окремими майданчиками Рекламної мережі).