Новини Директа

Лічильник — тепер основний спосіб пров'язати Директ і Метрику

Як і обіцяли, ми змінили схему взаємодії Директа і Метрики. Відсьогодні Метрика «знаходить» джерело переходу для трафіку з Директа за лічильником, зазначеним у параметрах кампанії. І лише якщо поле для номера лічильника не заповнено, використовує розмітку посилань для Метрики.

Це означає, що тепер лічильник у параметрах кампанії або увімкнена розмітка посилань будуть потрібні для збирання статистики, а також для роботи деяких опцій Директа.

Таких опцій три:

  • стратегії з оптимізацією за ціллю
  • ретаргетинг за цілями або сегментами з Метрики
  • цілі для додаткових релевантних фраз

Що саме використовувати — лічильник чи розмітку — ви вирішуєте самостійно. Проте саме лічильник допоможе забезпечити максимально точні дані у звітах Метрики із Директа. Усі подробиці про нову схему і про те, чим відрізняється збирання статистики за лічильниками і за допомогою розмітки, ми описали у нашому блозі.

Що робити, якщо в Директі прив'язано лічильники, але в Метриці припинили збиратися дані, а в Директі зникла статистика з Метрики?

Будь ласка, перевірте, що в параметрах кампанії у Директі стоять номери лічильників саме тих сайтів, які рекламуються у цій кампанії. Якщо лічильники було зазначено неправильно, після переходу на нову схему Метрика не могла збирати дані Директа — і, відповідно, статистика з Метрики не надходила назад у Директ.

Подивитися номери потрібних лічильників можна в Метриці, на сторінці «Лічильники».

Як створити лічильник і прив'язати його до кампаній у Директі, можна прочитати у Допомозі.