Новини Директа

Великі зображення у Директі. Другий етап

У лютому ми відкрили всім рекламодавцям Директа можливість завантаження зображень великих розмірів. І найближчими днями ми плануємо повністю завершити процес переходу на великі зображення — це означає, що додавати до оголошень можна буде лише зображення нових розмірів.

Як зміняться вимоги до розмірів

Як зараз: від 150 до 5000 пікселів за кожною стороною.

Як буде: від 450 до 5000 пікселів за кожною стороною.

Що буде із зображеннями, які були завантажені до цих змін та не відповідають вимогам до розмірів?

Якщо до цього часу в деяких кампаніях ще залишаться маленькі зображення, вони все ще зможуть відображатися на майданчиках, але будуть недоступними для використання у нових оголошеннях. Тому такі зображення ми рекомендуємо уже зараз замінювати на більші.

Які зображення додавати — стандартні чи широкоформатні?

Із лютого у Директі дійсно можна використовувати два види зображень — стандартні та широкоформатні. За пропорціями ці зображення дуже різні, тому й показуватися вони можуть на абсолютно різних майданчиках.

Зображенння зі стандартними пропорціями, наприклад:

Широкоформатні зображення:

Щоб система могла показувати ваші зображення в оголошеннях на максимально можливій кількості майданчиків, ми рекомендуємо створювати у групі два варіанти одного оголошення: зі стандартним та широкоформатним зображенням.

Які розміри краще вибирати

Ми рекомендуємо використовувати максимально допустимі розміри — як для стандартних (від 450 до 5000 пікселів), так і для широкоформатних зображень (від 1080 × 607 до 5000 × 2812 пікселів). Адже чим більше зображення, тим більше можливостей у системи використовувати його — наприклад, зменшувати або обрізати відповідно до налаштувань того чи іншого майданчика.

Навіщо взагалі змінювати вимоги

Чим привабливіша реклама, тим більше віддачі вона може принести. Додаючи у Директ великі зображення, ви таким чином підвищуєте якість своїх зображень під час показу на екранах із високою щільністю пікселів — наприклад, на Retina. Невеликі зображення тут часто можуть виглядати розмито, а великі допомагають застрахуватися від таких випадків.

До того ж ми постійно експериментуємо з форматами реклами у Рекламній мережі, і наявність у кампаніях великих зображень відкриває більше можливостей для запуску нових ефективних рішень.

Усі подробиці щодо роботи із зображеннями в Директі ви можете дізнатися з Допомоги.