Новини Директа

Відображуване посилання: налаштуйте зовнішній вигляд URL для своїх оголошень

Для оголошень у текстово-графічних кампаніях Директа з'явилася можливість налаштувати зовнішній вигляд посилання на рекламований сайт. Це означає, що тепер можна показувати потенційним клієнтам не просто домен, а «гарну» веб-адресу конкретної посадкової сторінки. Налаштування так і називається — Відображуване посилання. За результатами експериментів воно може підвищити клікабельність у середньому на 3–7 %.

Ось як це може виглядати:

До появи цього налаштування в оголошеннях показувався лише домен із посилання на сторінку переходу.

Наприклад, yandex.ua замість yandex.ua/support/direct/mobile/mobile-ads.xml.

Тепер до домену можна дописати продовження, релевантне змісту вашої реклами і посадковій сторінці. Це може бути ключова фраза, найменування товару або послуги, лаконічна назва сторінки переходу — все, що привертає додаткову увагу клієнтів і одразу допомагає їм зрозуміти, що саме вони побачать, перейшовши за оголошенням на ваш сайт.

У нашому прикладі відображуване посилання може бути таким:

yandex.ua/mobile-ads або yandex.ua/мобільна-реклама.

Відображуване посилання показується у пошуку Яндекса на десктопах — в усіх рекламних блоках та на будь-яких позиціях у них. Додавати і редагувати такі посилання можна в інтерфейсі Директа — у тому числі й через оптові операції, — за допомогою XLS/XLSX-файлів або через API. У Командері така можливість з'явиться найближчим часом. А щоб створювати відображувані посилання точково під кожну фразу, можна використовувати шаблони.

У динамічних оголошеннях також можуть з'являтися відображувані посилання: у таких кампаніях система сама генерує посилання для відображення й автоматично приймає рішення про показ.

Усі подробиці про роботу з відображуваними посиланнями ми описали у Допомозі.