Новини Директа

Нове у корегуваннях ставок: +1200 % і −100 %

Ми розширили шкалу коефіцієнтів у корегуваннях ставок за статтю та віком і для тих, хто відвідав сайт. Тепер можна задавати +1200 % до початкової ставки на групу або кампанію для тих користувачів, які потенційно вам дуже вигідні. Наприклад, якщо вони вже були у вашому магазині й оформили замовлення на хороший чек.

Крім того, ми додали можливість повністю вимикати покази для частини аудиторії за допомогою знижувального коефіцієнта −100 %, щоб ви могли призначати окремі ставки та підбирати унікальні оголошення для користувачів із різними характеристиками.

Приміром, ви рекламуєте іпотечні продукти і пропонуєте клієнтам різні програми кредитування залежно від віку. Завдяки новій опції ви можете створити кілька окремих кампаній для різних груп аудиторії та на одні й ті ж запити показувати кожній групі індивідуальні оголошення зі своїми ставками.

Нові коефіцієнти можна задавати як в інтерфейсі, так і через API та Командер.

Подробиці про корегування ставок читайте у Допомозі.

Нюанси використання таргетингу в рекламі товарів із чітко визначеною цільовою аудиторією

Купувати такі товари можуть не лише користувачі з цільової групи, але й їхні родичі та друзі будь-якої статі й віку. Наприклад, чоловічий одяг, як і товари для риболовлі, часто купують жінки на подарунок. Дитяче харчування нерідко замовляють як молоді мами, так і татусі, бабусі й дідусі. І таких кейсів дуже багато.

У контекстній рекламі чітка сегментація попиту з відключенням умовно непотрібних груп користувачів може помітно звузити охоплення та відсікти великий відсоток цільових показів і кліків. Адже коли користувач шукає такі товари на Яндексі, його інтерес до теми очевидний просто із запиту. Тобто користувач із будь-якими характеристиками може стати вашим клієнтом.

Стратегія відсікання частини трафіку виправдана, лише якщо ви добре знаєте свою аудиторію, стежите за окупністю витрат на її залучення і регулярно аналізуєте, які користувачі найвигідніші для вашого бізнесу.