Новини Директа

Майстер звітів 2.0: порівняння періодів і вихід із бети

Майстер звітів 2.0 із статистикою за усіма кампаніями акаунту офіційно стає бойовим інструментом Директа. До виходу з режиму бета-тестування Майстер оновив календар і, найголовніше, навчився порівнювати періоди — щоб ви могли зручно аналізувати, як ті або інші зміни в рекламі впливають на її результати: дивитися на дані «до/після» в одному звіті.

Наприклад, тепер можна швидко визначати, наскільки виросли клікабельність і конверсія після підключення якоїсь конкретної опції Директа — припустимо, швидких посилань — порівняно з минулим періодом до підключення функціональності. І ще можна відразу зрозуміти, у яких конкретно кампаніях акаунту показники змінилися особливо помітно.

При порівнянні періодів доступні абсолютно усі можливості нового Майстра звітів, при цьому фільтри можна налаштовувати не лише на період, але і на результати порівняння — скажімо, ви можете подивитися усі кампанії, де конверсія виросла більше ніж на 3 % при збереженні колишнього обсягу кліків. Для цього у фільтрах можна задати різницю конверсій «більше ніж на 3 %», а різницю у кліках — наприклад, у діапазоні: «більше -1 %, але менше 1 %». Опція «різниця» зручна для усіх випадків, коли треба відфільтрувати кампанії, у яких показники змінилися певним чином.

Звіти з використанням порівнянь періодів також можна зберігати і вивантажувати в зовнішні файли.

Подробиці про можливості Майстра звітів 2.0 ви можете дізнатися з Допомоги.