Новини Директа

Новий сервіс для прицільної роботи з аудиторією

Сьогодні запустився новий сервіс Яндекс.Аудиторії. За його допомогою ви зможете створювати й аналізувати сегменти для націлювання реклами. Зокрема, і за даними з вашої клієнтської бази.

1. Знайдіть в інтернеті своїх покупців з офлайну

Багато бізнесів намагаються дізнатися про клієнтів більше, щоб збільшувати продажі та лояльність за рахунок особистих рекомендацій. Тепер ваша реклама може орієнтуватися на ці дані.

Завантажте в Аудиторії електронні адреси, телефони або ID мобільних пристроїв постійних клієнтів (наприклад, із CRM). Сервіс знайде цих людей в інтернеті, використовуючи свої знання про користувачів Яндекса та їхні пристрої. На виході у вас буде список анонімних ідентифікаторів для таргетингу.

Зберігши цей сегмент в Аудиторіях, його можна використовувати для налаштування показів у Директі. Відкрийте сторінку створення або редагування оголошення і натисніть на «додати» у новому блоці Умови підбирання аудиторії (перейменований і доповнений блок умов ретаргетингу). У меню налаштувань з'явився окремий пункт «Сегмент Аудиторій».

Ви можете створювати складні умови показу, комбінуючи сегменти Аудиторій та цілей/сегментів Метрики.

2. Розширюйте охоплення і націлюйтеся на найкращих клієнтів

За допомогою технології look-alike, що базується на машинному навчанні, у Яндекс.Аудиторіях можна створити сегмент схожих користувачів — людей, чиї інтереси та поведінка в інтернеті схожі з одним із сегментів ваших покупців.

Припустимо, ви створили в Аудиторіях сегмент лояльних клієнтів із великим середнім чеком. Використовуючи опцію «Сегмент схожих користувачів», ви знайдете в мережі людей зі схожим поведінковим профілем. Із великою імовірністю вони теж зацікавляться вашими оголошеннями. Для такого сегмента можна зробити окрему кампанію або просто налаштувати підвищувальний коефіцієнт до ставок.

Навпаки теж працює — ви можете завантажити в Аудиторії всіх тих, за кого не хочете переплачувати, зробити за ними сегмент «схожих» і налаштувати для всіх цих користувачів понижувальні коефіцієнти до ставок.

У Допомозі сервісу ви можете прочитати подробиці про налаштування показів і корегування ставок за сегментами Яндекс.Аудиторій.

Разом з останніми оновленнями Яндекс.Метрики — новою сегментацією і завантаженням параметрів користувачів — Аудиторії дають вам можливість запускати контекстні кампанії, які працюють персонально з різними типами ваших клієнтів: лояльними, новачками, тими, хто пішов, тощо. Експериментуйте з рекламою та розвивайте свій бізнес.

Бажаємо вам успішних кампаній!