Новини Директа

Оновлюємо Майстер звітів на кампанію і змінюємо діапазон дат у звітах

Скоро ми запустимо новий Майстер звітів на кампанію, за допомогою якого можна буде аналізувати ефективність реклами у найрізноманітніших розрізах. А також скорегуємо максимальний діапазон дат, за який доступна статистика розміщення, — ця зміна торкнеться всіх звітів.

Новий Майстер звітів на кампанію

Наступного тижня ми плануємо запустити оновлений Майстер звітів на кампанію. У нього з'явиться гнучка налаштовувана структура — така ж, як у Майстрі звітів 2.0.

У новому Майстрі ви зможете створювати звіти за власними умовами: вибирати лише потрібні стовпці та використовувати зручніші фільтри. А також порівнювати періоди, щоб швидко відстежувати, як зміни в рекламі позначаються на ефективності. Наприклад, перевірити, як збільшилася клікабельність після підключення уточнень або швидких посилань.

Звіти можна буде зберігати як шаблони або експортувати як в XLS та XLSX, так і в CVS. Шаблони старої версії не підтримуватимуться, але за потреби їх можна буде налаштувати заново.

Зверніть увагу: у новій версії будуть доступні дані починаючи з лютого 2014 року.

Дані за останні три роки

На початку серпня у всіх звітах почне показуватися статистика лише за останні три роки від поточного місяця: наприклад, 15 вересня 2016 року можна буде подивитися статистику починаючи з 1 вересня 2013 року. А більш ранні дані про покази та кліки залишаться доступні в розділі «Статистика за всіма кампаніями».

Завдяки компактному діапазону дат ми зможемо перевести звіти у Директі на нову технологічну платформу: це дозволить нам зосередитися на затребуваніших функціях звітів і швидше розробляти нові корисні опції.

Дізнатися більше про те, як аналізувати статистику розміщення, можна у Допомозі.