Новини Директа

Графічні оголошення — наочна перевага

Іноді краще один раз добре роздивитися рекламу, ніж сто разів прочитати. Тому ми запустили графічні оголошення. Тепер ви можете використовувати банери популярних форматів як повноцінне рекламне повідомлення: розмістити у Директі велике зображення з посиланням на посадкову сторінку, текстом і логотипом.

Таким чином, класичне текстове оголошення можна не лише доповнювати, але й повністю замінювати контекстними ілюстраціями — це дуже знадобиться рекламодавцям у деяких тематиках.

Новий тип оголошень доступний у звичайних контекстних кампаніях та у рекламі мобільних програм.

Графічні оголошення підтримуються у всіх країнах в інтерфейсі Директа, API та у разі завантаження кампаній через XLS/XLSX-файли.

Примітка. Повноцінну підтримку у Директ Командері буде реалізовано трохи пізніше. Ми взялися повністю переписувати програму. Доти, доки цей процес у розпалі, в Командері можна відредагувати посилання для графічних оголошень, але не вийде додати або змінити самі банери. Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Як це працює

Як і звичні вам оголошення Директа на тематичних майданчиках Рекламної мережі Яндекса і зовнішніх мереж — з оплатою за клік та аналогічним набором доступних налаштувань. Наприклад, ви можете задавати умови підбирання аудиторії.

Графічні банери можна додати у вже заведені групи оголошень або перенести їх в окрему кампанію. У будь-якому випадку для кожного показу система вибиратиме з усього набору ваших оголошень одне — найрелевантніше інтересам користувача і місцю на певному майданчику.

Навіщо розміщувати графічні оголошення

Тому що це гарно. А значить клікабельно. Ми очікуємо, що за рахунок візуального ефекту графічні оголошення краще генеруватимуть трафік і продажі в багатьох тематиках.

Разом чи замість?

Чим більшій кількості майданчиків підходить ваша реклама, тим частіше вона може відбиратися для показу. Тому ми пропонуємо вам не вибирати між форматами, а використовувати їх у поєднанні. Ця стратегія значно збільшує шанси на хороше охоплення в мережах.

Одну й ту ж пропозицію доцільно розмістити у максимальній кількості варіацій: мобільний та десктопний варіанти тексту із зображенням + набір графічних оголошень різних розмірів. Щоб ваші банери добре виглядали на різних девайсах, корисно використовувати і мобільні, і десктопні формати в одній групі оголошень.

Які потрібні банери

У багатьох рекламодавців вже є готові медійні банери для розміщення на Яндексі або в будь-яких інших рекламних системах — ці банери повинні підійти і для графічних оголошень у Директі.

Для завантаження доступна ціла лінійка розмірів:

  • Популярні на десктопі: 728х90, 300х250, 336х280, 240х400, 300х600, 300х500, 970х250.
  • Популярні на мобільних: 640×100, 640×200, 640×960, 960×640.

Формати файлу: JPG, PNG або GIF (значить, можна використовувати анімацію). Максимальна вага — 120 KБ. Детальні вимоги та приклади графічних оголошень зібрано у спеціальному розділі Допомоги.