Новини Директа

Цейлон та Шрі-Ланка, черевики і черевички: покази за синонімами у Директі

Незабаром Яндекс.Директ почне автоматично показувати оголошення у відповідь на запити, синонімічні вибраним для них ключовим фразам. Тобто зможе показати тури до Шрі-Ланки на запит «тури Цейлон» або миттєво відповісти «одягом великих розмірів» на запит «одяг для повних людей».

Коли і навіщо

Цей алгоритм показів поступово впроваджуватиметься у Директ із наступного тижня. З одного боку, він забезпечить користувачам Яндекса більше релевантних відповідей на пошуковій видачі, з іншого — дозволить не втрачати покази за фразами з однаковим змістом, які не завжди ефективно відпрацьовують рекламодавці-початківці (наприклад «жіночі черевики» є у багатьох кампаніях із рекламою взуття, а от «жіночі черевички» зустрічаються у списках ключових фраз значно рідше).

Уже кілька років ми враховуємо популярні помилки користувачів і запити, набрані без перемикання розкладки клавіатури, щоб показати на них контекстну рекламу. Тепер Директ уміє робити так само із синонімами.

Для наочності список деяких синонімів, за якими можуть здійснюватися покази:

парники із полікарбонатупарники полікарбонатні
Шланги поливальніШланги для поливання
отримати довідку +для поліції+для поліції отримати довідку
допомога при алкоголізмідопомога алкогольна залежність
фарборозпилювачфарба розпилювач

Не потрібно боятися, що система сплутає обідній стіл із ресторанним столиком. Вона автоматично реагує лише на перевірені синоніми — з урахуванням специфічних змістових відтінків, аналізу асоціативних словосполучень і поведінки користувачів, які переходять за рекламними посиланнями.

Про гроші, статистику та керування показами

Для участі в торгах за показ Директ візьме ставку від вашої фрази, до якої підібрано синонім (наприклад, від фрази «одяг великих розмірів» для запиту «одяг для повних»). Статистика показів за синонімами теж приписується до «рідного» ключового слова з вашої кампанії.

Прогноз клікабельності за фразою розраховуватиметься без урахування можливих показів на синонімічні запити (продовжуючи наш приклад — прогнозний CTR для «одягу великих розмірів» базуватиметься лише на даних про покази та кліки за цією конкретною фразою).

Відстежити синоніми можна у новому звіті Директа за пошуковими запитами — він з'явиться в інтерфейсі найближчими днями. Цей звіт дозволить вам контролювати ситуацію і знаходити синонімічні запити, яких не було у вашому списку ключових фраз.

Синоніми зі звіту можна додавати до своїх ключових слів, щоб призначити для них окрему ставку. А ті запити, на які ви більше не хочете показувати рекламу, можна додати у мінус-слова.

Із будь-якими запитаннями про покази звертайтеся до нашого відділу клієнтського сервісу через форму зворотного зв'язку або у клуб Директа.