Новини Директа

Видно все: звіти за пошуковими запитами і додатковими фразами в інтерфейсі Директа

У статистиці в інтерфейсі Директа з'явилися два нові звіти: звіт за пошуковими запитами і звіт за додатковими фразами.

Пошукові запити — це реальні запити користувачів, на які показувалася ваша реклама. Додаткові фрази — фрази, за якими були покази, наприклад, під час роботи опції авторозширення або будь-яких режимів показів за додатковими релевантними фразами. Запити і додаткові фрази можна подивитися на рівні кампанії та на рівні акаунту.

Відстежуючи і виявляючи найефективніші варіанти формулювань із цих звітів, ви зможете додавати у свої кампанії нові «постійні» ключові фрази — щоб за бажання складати для них окремі оголошення, призначати свої ставки й отримувати максимум віддачі.

Крім того, восени ми плануємо додати можливість безпосередньо зі звітів швидко та зручно додавати потрібні формулювання до списку ключових фраз або мінус-фраз. Ми обов'язково розповімо вам, щойно ця опція стане доступною.

Звіт за пошуковими запитами працює на даних про запити за останні 90 днів. Він доступний для текстово-графічних кампаній, реклами мобільних програм і динамічних оголошень. Статистика збирається починаючи із 23 липня 2016 року.

Звіт за додатковими фразами працює для текстово-графічних кампаній. Статистика у цьому звіті збирається із 15 травня 2016 року.

Подробиці про нові звіти ви можете дізнатися з Допомоги.