Новини Директа

Стратегії у новому дизайні

Сьогодні ми хочемо ознайомити вас із новим дизайном сторінки вибору стратегії.

Стало:

Було:

За планом ми впровадимо його на початку наступного тижня і вирішили заздалегідь розповісти про зміни.

Одразу попередимо: усі звичні опції продовжують працювати. Ми просто перегрупували стратегії, щоб у них було простіше зорієнтуватися. Наприклад, явно розділили ручні й автоматичні налаштування, створили окремі вкладки для керування ставками на пошуку і в мережах.

Єдине ручне керування

Найпомітніша зміна стосується ручного керування ставками. Ми об'єднали функціональність трьох стратегій в одній. Якщо потрібно, в її налаштуваннях легко задати денний бюджет або обмежити позицію показу:

Керування показами на різних типах майданчиків

Тепер перед вибором стратегії можна буде одним кліком зазначити тип майданчиків, на яких ви хочете показувати рекламу:

  • ви можете використовувати вкладку «Покази на усіх майданчиках», за бажання окремо керуючи ставками на пошуку і в мережах;

  • можете вибрати «Покази на пошуку» (при цьому покази в мережах автоматично вимкнено);

  • або налаштовувати «Покази в мережах» (покази на пошуку вимкнено).

Ми постаралися зібрати усе важливе під рукою і при цьому об'єднати схожі налаштування, які раніше могли заплутати новачка. Незабаром у Допомозі буде опубліковано нові докладні описи налаштувань.

А поставити запитання про них і обговорити новий дизайн можна у блозі рекламних технологій.