Новини Директа

Корегування ставок за умовами підбирання аудиторії: докладна статистика у Майстрі звітів

У Майстрі звітів з'явився новий зріз: тут можна подивитися всю необхідну статистику за використовуваними корегуваннями ставок типу «умова підбирання аудиторії».

Розберемо на прикладі.

Припустимо, ви застосовуєте підвищувальні корегування для користувачів пошуку, які вже були у вас на сайті та виконали там певну дію (або навіть сценарій дій). Наприклад, задаєте +200 % за фразою забронювати хостел у Києві для тих, хто відвідував ваш сайт не менше двох разів за останні 30 днів, переглядав сторінки київських хостелів, але не завершив бронювання. Назвемо цю умову «Цільові користувачі пошуку. Хостели». Щойно користувач, який відповідає умові, задасть у пошуку Яндекса релевантний запит, система автоматично підвищить вашу початкову ставку на +200 %, тобто оголошення за потрібною фразою зможе показатися на помітнішій позиції. Таким чином ви нагадуєте про себе людям, у яких все ще є чітко сформована потреба у вашій пропозиції, і значно збільшуєте шанси на конверсію завдяки помітній рекламі.

Статистику за такими корегуваннями можна дивитися у розрізі умов показу в Майстрі звітів — як на кампанію, так і на акаунт. Продовжуючи наш приклад, ми можемо вибрати у Майстрі умову «Цільові користувачі пошуку. Хостели» і дізнатися, скільки було показів за фразою зі скорегованою ставкою з цієї умови, відстежувати CTR, середню ціну кліка, конверсії тощо.

Дані у звітах доступні починаючи з 22 липня 2015 року.

Подробиці про різні типи корегувань ставок ви можете дізнатися з Допомоги.