Смарт-банери для України, Білорусі та Казахстану. І ще одна розповідь про переваги формату

Ми розширили можливості геотаргетингу для смарт-банерів — персоналізованої реклами з динамічним контентом. Тепер смарт-банери можна показувати потенційним клієнтам не лише в Росії, але й в Україні, Білорусі та Казахстані, а ціни на товари або послуги у банерах відображатимуться у відповідній валюті.

На старт!

Сьогодні смарт-банери — це експериментальний і дуже ефективний формат, який уже показав чудові результати: наприклад, ви можете зазирнути у кейси Wildberries та М.Відео.

Смарт-банери створюються через інтерфейс Директа, показуються у Рекламній мережі Яндекса й оплачуються за кліки, а не за покази.

Зараз формат добре працює у таких категоріях:

  • Побутова техніка та електроніка
  • Меблі
  • Одяг та взуття
  • Готелі
  • Автомобілі
  • Будівельні матеріали
  • Спортивні товари
  • Сад і город
  • Шини та диски
  • Краса і здоров'я
  • Дитячі товари

Щоб підключити смарт-банери, будь ласка, зверніться до менеджерів відділу клієнтського сервісу в Яндексі або до фахівців агентства, які займаються вашим розміщенням у Директі.

Завжди різний банер, який створює себе сам

Смарт-банер уміє показувати вашим потенційним клієнтам рекламні пропозиції з різним наповненням. Він знає, що, коли і кому можна і потрібно запропонувати. Одному користувачеві він покаже фритюрницю, іншому — квадрокоптер, для третього сьогодні підбере діловий костюм, а завтра — краватку і пальто.

Банер збирається автоматично, тому вам не потрібно створювати сотні й тисячі різних креативів під кожен ваш товар. Система підбере «правильні» товари із заданого вами асортименту і покаже їх у гарному шаблоні з вашим фірмовим стилем.

Фільтруйте, якщо потрібно

Не обов'язково рекламувати одразу все, що є у вас у магазині. Ви можете зробити товарну вибірку за допомогою спеціальних фільтрів — наприклад, за категоріями, ціною, виробником або наявністю на складі. Для кожної групи можна встановити свою середню ціну — за клік або за цільову дію.

Вибирайте свою аудиторію

Наприклад, рекламу можна показувати людям, які цікавилися потрібним товаром на вашому сайті. Або тим, хто шукав його або щось дуже схоже в інтернеті. А для максимального охоплення і результату кампанії найефективніше показувати банери і тим, і іншим.

Для вибору точної, максимально зацікавленої аудиторії система Директа враховує цілий комплекс даних про користувача: його інтереси, історію запитів у пошуку, соціально-демографічні характеристики тощо. Ці дані обробляються технологією машинного навчання Матрикснет — для прогнозу імовірності кліка, конверсії та визначення найбільш відповідної для користувача реклами.

Налаштовуйте під свої завдання

Для смарт-банера можна вибрати одну із трьох стратегій показу — залежно від того, якої цілі ви хочете досягти. Система може забезпечити максимум кліків, цільових дій на сайті або найбільшу виручку. Відповідно до стратегії вам достатньо встановити середню ціну за клік або за дію. А якщо ваше завдання – витримати ROI, використовуйте стратегію «Середня рентабельність інвестицій».

Подробиці про смарт-банери ви можете дізнатися з Допомоги.