Новини Директа

Більше статистики за умовами підбирання аудиторій: новий динамічний параметр URL

Цього тижня до динамічних параметрів для посилань в оголошеннях додався ще один – {coef_goal_context_id}. За його допомогою ви зможете аналізувати статистику переходів за оголошеннями, для яких ви призначили умови підбирання аудиторій і задали відповідні корегування ставок. Наприклад, якщо ви виділите аудиторію користувачів, які поклали товар у кошик, але ще не купили його, і підвищите ставки для оголошень на цю аудиторію на 40 %, то у звіті Метрики за параметрами URL зможете побачити кількість переходів за ними, а також переглянути докладнішу інформацію про кожного відвідувача – стать, вік, тип пристрою тощо.

Докладніше про те, як додати цей параметр до посилань у ваших оголошеннях, читайте у Допомозі.