Точно за адресою: гіперлокальний таргетинг за сегментами Аудиторій

За наявності інших подібних люди зазвичай вибирають того продавця, до якого легше дістатися: жителю Троєщини зручніше купити квитки в залізничній касі на проспекті Маяковського, бізнесмену з Подолу — випити свою швидку каву із сендвічем у межах Подільського району, а вічно зайнятий студент із Могилянки навряд чи поїде в інший кінець міста, щоб здати взуття в ремонт.

Коли хороша релевантна пропозиція відповідає потребам користувача і до того ж розміщена у зоні його пішої доступності, таку угоду можна за замовчуванням вважати вдалою: користувач, зацікавлений вами в мережі, максимально швидко знаходить вас в офлайні та перетворюється із потенційного клієнта в реального.

Яндекс.Директ + геолокація з Яндекс.Аудиторій = гіперлокал із потужною поведінкою в мережах

Тепер рекламу в Директі можна зорієнтувати не лише за конкретними країнами та містами, але й за точним місцем розташування малого радіуса — від п'ятисот метрів і більше. Наприклад, за адміністративними округами, районами, станціями метро, вулицями, перехрестями і навіть за територіями конкретних об'єктів — торгових та офісних центрів, вокзалів і аеропортів, навчальних закладів, концертних майданчиків та парків, культурно-розважальних комплексів тощо. Ця можливість стала доступною завдяки новому типу сегментів із Яндекс.Аудиторій — сегментів на основі даних про геолокацію.

Як це працює

На карті світу в Аудиторіях ви можете вибрати будь-яку точку або конкретну адресу і задати радіус активації показів – таким чином ви отримаєте зону, в межах якої користувачам може показуватися ваша реклама.

Під час створення сегмента доступні три опції. Ви можете вибрати користувачів певної локації, які:

  • перебувають у цьому місці зараз;
  • бувають тут регулярно;
  • були тут N днів за певний період.

Коли система визначить для цього місця розташування не менше 1000 користувачів, сегмент вважатиметься сформованим. Створений сегмент на основі геолокації можна зберегти в Аудиторіях і використовувати у Директі:

  1. Так само, як і в разі звичайного налаштування показів за умовами підбирання аудиторії.
  2. Застосовувати корегування ставок за фразами для аудиторії з геосегментів на пошуку.

Надалі можливість працювати з геосегментами з'явиться не лише для вашої контекстної реклами, але й для медійних кампаній у Яндекс.Дисплеї.

Деякі плюси та сценарії роботи з гіперлокальним таргетингом ми описали у блозі.