Ігри — геймерам, а магазини — покупцям: новий таргетинг за інтересами до мобільних програм

Ми запитали деяких мобільних видавців, як вони отримують трафік і потрібний обсяг встановлень для своїх програм. Результати показали, що для цього недостатньо просто опублікувати програму в сторі. Адже базові програми на смартфони попередньо встановлено, а решта зазвичай завантажуються за рейтингами або відгуками друзів і колег. Тому залучати якісну аудиторію і нарощувати встановлення програм допомагає видавцям розумна таргетована реклама.

Це цікаво: новий таргетинг за категоріями програм

Для реклами програм у Директі ми розробили спеціальний таргетинг за інтересами користувачів — він працює для показів на мобільних майданчиках Рекламної мережі Яндекса та зовнішніх мереж. Це означає, що тепер ви можете показувати рекламу лише користувачам, які віддають перевагу мобільним програмам із потрібних вам категорій.

Наприклад, e-commerce-програми можна рекламувати лише на аудиторію з інтересом «Покупки», а ігри типу «три в ряд» — тим, хто віддає перевагу казуальному ігровому жанру. При цьому можна вибирати як одну або кілька категорій інтересів, так і всі одразу — для максимального охоплення.

Які інтереси вибрати

Складно уявити собі людину, яка встановлює на свій смартфон програми лише одного типу. Це підтверджують і наші алгоритми підбирання аудиторії, що базуються на машинному навчанні та даних із Крипти: лише невелика кількість користувачів проявляють явний інтерес тільки до однієї або двох категорій програм. Тому в налаштуваннях нового таргетингу є важлива категорія: «Широкі інтереси». Ми рекомендуємо обов'язково вмикати її у всіх ваших групах, щоб не виключати цільових і потенційно дуже конверсійних користувачів. І вже на цю категорію «нарощувати» додаткові інтереси.

Наприклад, якщо ви рекламуєте програму для бігу, ваш базовий набір категорій для націлювання за інтересами може бути таким:

  • Розваги
  • Здоров'я, фітнес, медицина
  • Стиль життя
  • Широкі інтереси

Де налаштовувати

Налаштувати новий таргетинг можна в окремому блоці «Інтереси» — ми додали його в інтерфейс налаштування груп оголошень. Незабаром функціональність з'явиться і в API Директа.

Таргетинг за інтересами до категорій програм працює для всіх стратегій у мережах. Ми рекомендуємо використовувати стратегії, розроблені спеціально для реклами мобільних програм: Середня ціна встановлення програми, Тижневий бюджет: максимум встановлень.

У разі вибору ручної стратегії ви також зможете задавати ставки для кожної категорії інтересів.

Де дивитися статистику

У Майстрі звітів з'явився новий зріз «Інтереси». За його допомогою можна аналізувати ефективність кожної категорії та вирішувати, на які саме категорії та за якими ставками вам вигідно показувати рекламу.

Подробиці про налаштування і роботу нового таргетингу для реклами мобільних програм ви можете дізнатися з Допомоги.