«Мало показів» — новий статус для груп оголошень

У Яндекс.Директі з'явився новий статус для груп оголошень із дуже низьким трафіком — «Мало показів». Групи з цим статусом призупиняються і не беруть участь в аукціоні на пошуку та в мережах. Для них не збирається статистика за 28 днів, але всі уже накопичені дані про ефективність доступні у Майстрі звітів.

Система присвоює статус «Мало показів», орієнтуючись на запити користувачів, налаштування кампанії та накопичену статистику за групою оголошень. Статус означає, що всі ключові слова із групи шукають дуже рідко або не шукають взагалі. Тобто формально активна реклама в реальності не дуже добре відповідає інтересам аудиторії та не приводить трафік. Директ тимчасово блокує її розміщення.

В інтерфейсі ви знайдете поради, як змінити налаштування, щоб група повернулася до показів. Наприклад, можна перевірити та змінити умови підбирання аудиторії, менш жорстко обмежити фрази операторами або відредагувати власне набір ключових слів у групі з урахуванням попиту у вашому регіоні.

Якщо ви впевнені, що спад інтересу тимчасовий, виправляти ключові фрази у групах зі статусом «Мало показів» не обов'язково. Покази відновляться автоматично, якщо користувачі почнуть частіше шукати хоча б одне із ключових слів у групі.

Низькочастотні запити можна відпрацьовувати, збираючи їх у загальний шаблон — разом вони наберуть достатню статистику, щоб група залишалася активною і керованою. Для кожної ключової фрази у групі можна задати окрему посадкову сторінку за допомогою параметрів URL {param1} і {param2}.

За допомогою методів API ви можете вивантажувати і масово редагувати групи в новому статусі, а надалі з'явиться більше інструментів та фільтрів для роботи з ними.