Контекст + медійка: у Директі з'явився таргетинг на тих, хто вже бачив ваш банер або відео

Тепер ви можете показувати прицільну контекстну рекламу користувачам, які бачили ваші медійні банери або відеоролики. Наприклад, пропонувати привабливу знижку тим, хто кілька разів переглянув ваше іміджеве відео, а значить, заздалегідь знайомий із вашим брендом та з великою імовірністю стане клієнтом.

Це хороше рішення, щоб вибудовувати цікаві сценарії комунікації «від бренду — до аудиторії» і пров'язувати етапи лійки продажів через перетин медійних і контекстних кампаній.

Як це працює

Ми розробили спеціальний код, який можна інтегрувати з медійними банерами та відео у Дисплеї або в будь-якій іншій рекламній системі. Цей код називається пікселем, він формується у Яндекс.Аудиторіях.

Піксель працює як трекінгове посилання — він збирає дані про перегляди. На їх основі можна формувати різні сегменти у Яндекс.Аудиторіях і використовувати їх для таргетингу в Директі.

Brand performance, або що цікавого можна зробити з піксельним сегментом

Як мінімум усе те ж, що й з іншими типами сегментів Аудиторій. І навіть більше.

  • Ретаргетинг контекстом на медійну аудиторію

    Ви можете взяти готовий піксельний сегмент у «чистому вигляді» (бачили мій банер Х разів) і, наприклад, запустити на цю аудиторію ретаргетинг у мережах або підвищити для неї ставку на пошуку за допомогою коригувань.

  • Створення своїх унікальних таргетингів через мікс сегментів

    Формуйте складніші умови відбирання аудиторії у Директі, «нарощуючи» на пікселі інші сегменти: перетинайте із сегментами Метрики (бачили мій банер 3 рази і ще не були на моєму сайті), додавайте до них геолокацію (переглянули відеоролик не менше 1 разу і перебувають у радіусі 2 км від мого магазину), міксуйте із власними даними про ваших клієнтів (мої клієнти, які не продовжили страховку, + бачили банер 2 рази).

  • Пошук нової «схожої» аудиторії, яка заздалегідь знайома з вашим брендом

    Look-alike у поєднанні з пікселем — ефективний інструмент для пошуку аудиторії користувачів, які не просто схожі на ваших клієнтів, але й до того ж вже лояльні до вас завдяки вашій іміджевій активності в онлайні.

Наприклад, можна сформувати Look-alike за електронними адресами ваших наявних клієнтів та в Директі перетнути цей сегмент із сегментом на основі пікселя (бачили мій банер протягом останнього місяця), щоб налаштувати на таких користувачів контекстну кампанію із прицільними повідомленнями.

Усі потрібні подробиці про налаштування пікселя і створення сегментів ми описали у довідці Аудиторій, а про покази оголошень за потрібними умовами добирання — у Допомозі Директа.