Look-alike розширює охоплення і стає гнучкішим: шукаємо «схожих» у різних містах та на різних пристроях

Технологія Look-alike знаходить у мережі ваших потенційних клієнтів — користувачів, чиї інтереси і поведінка в інтернеті схожі із сегментом ваших покупців. Технологія працює на базі машинного навчання і постійно вдосконалюється: наприклад, нещодавно система навчилася «віддавати» вам у середньому на 50 % більше схожих користувачів при тій же точності підбирання, і незабаром ми плануємо збільшити цю цифру вдвічі.

А сьогодні для Look-alike стали доступними кілька варіантів налаштувань — за географією і типом пристроїв. Тож тепер ви можете вибрати оптимальний для вашого бізнесу варіант пошуку користувачів, які дуже схожі на ваших клієнтів.

Наприклад, шукати "схожих" можна:

  • тільки у тих містах і на тих пристроях, які є у вашій основній вибірці клієнтів;
  • не лише в містах із базового сегмента, а взагалі по всій країні. І на будь-яких пристроях. Для цього в інтерфейс створення Look-alike у Яндекc.Аудиторіях ми додали можливість вибрати, чи хочете ви зберегти розподіл за містами і типами пристроїв.

Пояснимо на прикладах.

Розподіл за містами

Припустимо, ви ведете бізнес в Одесі та зібрали велику базу своїх клієнтів із цього міста. І саме на цю базу ви хочете налаштувати Look-alike. Якщо зберегти розподіл за містами, ви отримаєте нових схожих клієнтів тільки з Одеси.

Розподіл за типами пристроїв

Те ж саме і з розподілом за типами пристроїв. Наприклад, якщо у вашому початковому сегменті третина клієнтів — користувачі планшетів, а більша частина — смартфонів, то у «схожому» сегменті система постарається зберегти такий же розподіл.

За замовчуванням опції активовано, тобто технологія працює в досить обмеженому полі.

Якщо ж ви хочете шукати потенційних клієнтів по всій країні та вам не важливо, смартфон це буде чи десктоп, просто вимкніть ці обмежувальні налаштування — і тоді Look-alike зможе помітно розширити географію пошуку і не звертати увагу на тип пристрою. Це хороше рішення, якщо ви плануєте виходити на нові ринки чи, наприклад, збільшуєте географію доставки і вам потрібна аудиторія «схожих» клієнтів з інших міст. У такому кейсі ми рекомендуємо не зберігати розподіл за містами й отримувати клієнтів з усієї країни.

І традиційно нагадаємо, що Look-alike-сегменти Аудиторій, як і будь-які інші, можна використовувати для таргетингу реклами і в Директі, і в Дисплеї.