Нові формати, шаблони і налаштування графічних оголошень у Конструкторі

Створювати графічні оголошення в Конструкторі стане ще зручніше: тепер він підтримує більше форматів, а також ми оновили шаблони і додали нові способи завантаження зображень.

Збільшуйте охоплення вашої реклами в мережах із новими форматами

Ми додали в Конструктор формати 300×300, 1000×120, 600×240, 500×300, 600×300, 280×336, 480×320 і 320×480, тож тепер ви можете створювати графічні оголошення у 12 форматах одразу.

Чим більше форматів ви вибираєте для розміщення на десктопах і мобільних пристроях, тим більше доступних для показу позицій на майданчиках-партнерах вам відкривається і тим більше трафіку ви можете отримати з мереж.

Що змінилося в шаблонах графічних оголошень?

У всіх шаблонах з'явилася можливість додати логотип, домен і додатковий текст. Крім того, у кожне текстове поле можна вписати на 10 символів більше ― це дасть вам можливість повніше описати вашу пропозицію або поекспериментувати з формулюваннями оголошень.

Щоб рекламні тексти не губилися на строкатому тлі, тепер за допомогою інструмента «тон» яскраве зображення можна затемнити або надати йому інший відтінок.

Примітка.

Зверніть увагу: оновлюючи шаблони і додаючи в Конструктор нові можливості, ми змінили пропорції зображень і текстових блоків так, щоб готові оголошення виходили привабливими та як і раніше відповідали нашим вимогам. Через це під час створення оголошень на основі раніше доданих у них, можливо, потрібно буде внести зміни ― наприклад, наново обрізати зображення під вибрані формати. Підказки в інтерфейсі допоможуть вам швидше впоратися з цим і не втрачати час через повторну модерацію вашої реклами

Нові можливості для роботи із зображеннями

Тепер під час створення графічних оголошень у Конструкторі ви зможете додавати зображення з мережі за URL, а також використовувати завантажені раніше ― вони зберігатимуться в окремій бібліотеці.