Готелі, авто, нерухомість і авіаквитки: нові тематики та фіди для смарт-банерів і динамічних оголошень

У нас є хороші новини для всіх, хто займається онлайн-просуванням готелів, автомобілів, нерухомості й авіаквитків: тепер для смарт-банерів і динамічних оголошень разом із традиційним форматом фіда Яндекс.Маркету ви можете використовувати й інші фіди — ті, що допомагають автоматично враховувати специфіку вашого бізнесу під час створення реклами.

Наприклад, якщо ви вже розміщуєте рекламу на Авто.ру, Яндекс.Нерухомості або AdWords («Авіаквитки» або «Готелі й оренда житла»), готові фіди цих майданчиків можна завантажити у Директ. А якщо у вас ще немає таких розміщень, докладна інформація у Допомозі допоможе підготувати правильний фід для вашої тематики.

Чим хороші тематичні смарт-банери

По-перше, інформація, «що продає», з фіда підтягуватиметься у банери з урахуванням особливостей бізнесу. Для готелів це може бути розташування, кількість зірок і рейтинг, а для нерухомості ― назва житлового комплексу, адреса, найближча станція метро та час у дорозі (пішки або транспортом). Тим, хто шукає конкретну квартиру, ви зможете показувати її із зазначенням точної ціни, а тим, хто шукає житло у певному радіусі, ― ЖК у цілому з «ціною від».

Зверніть увагу на елементи <description> у фідах «Нерухомість», «Автомобілі» та Facilities для «Готелів». У них ви можете парою коротких фраз описати переваги вашої пропозиції – наприклад, «сніданок включено» або «парковка під охороною». Зазначені у полі Facilities фрази може бути відображено на смарт-банері. А інформація з поля <description> знадобиться для динамічних оголошень і допоможе показати їх на більшу кількість релевантних запитів.

По-друге, ми передбачили для кожного типу бізнесу свої, найбільш відповідні тематичні шаблони смарт-банерів. При цьому банери стали ще інтерактивнішими: наприклад, для реклами авто можна сформувати каталог із кількох фотографій ― і ваш потенційний клієнт зможе гортати їх просто в банері.

Оновлений інтерфейс

Ми переробили інтерфейс роботи зі смарт-банерами. Тепер у конструкторі для смарт-банерів ви зможете створювати креативи на основі гарних макетів, які «спеціалізуються» на різних тематиках.

Усі зміни у налаштуваннях креативу одразу відображаються на прев'ю. Готові креативи автоматично групуються за часом створення, й у ці групи можна вносити масові зміни ― наприклад, замінити логотип.

Для зручного перегляду креативів з'явилося кілька опцій фільтрації та сортування: можна вивести в інтерфейсі всі креативи за типом, макетами, розмірами, часом створення та іншими параметрами.

Подробиці про створення та редагування креативів ви можете дізнатися з Допомоги.

Як запустити тематичні смарт-банери

Якщо у вас вже є хоча б одна кампанія зі смарт-банерами, ви можете завантажити для неї новий тематичний фід.

Під час завантаження виберіть потрібний тип бізнесу у випадному списку, і тоді вам будуть доступні всі переваги тематичних банерів. На рівні групи потрібно буде вибрати зі списку потрібний фід і за допомогою тематичних фільтрів зазначити ті категорії товарів або послуг, які ви хочете рекламувати.

Якщо для тематичних смарт-банерів вам важливо створити нову кампанію або ви ще не розміщували смарт-банери у Директі, будь ласка, зверніться по допомогу до менеджерів відділу клієнтського сервісу у Яндексі або до фахівців вашого рекламного агентства.