У Директі з'явилися корегування ставок за регіоном показу

Коли бізнес виходить на загальнодержавний або міжнародний рівень, одночасно керувати великою кількістю кампаній з «точковим» геотаргетингом уже не так зручно. Щоб оптимізувати структуру акаунту до однієї або кількох кампаній і при цьому платити за кліки у різних регіонах по-різному (залежно від конверсійності трафіку), легко переключати увагу на той регіон, з якого потрібно залучити більше цільової аудиторії, тепер ви можете використовувати корегування ставок за регіоном показу.

До початкової ставки можна застосувати коефіцієнт від -90 % до +1200 %. Корегування ставок за регіоном показу можна поєднувати з будь-якими іншими — скажімо, за статтю та віком: у цьому разі коефіцієнти застосовуються послідовно.

Наприклад, якщо ви підвищили початкову ставку 100 руб. на 10 % для користувачів мобільних пристроїв і на 15 % — для користувачів із Києва, то для користувача мобільного пристрою з Києва ставка становитиме 126,5 руб.: 100 + 10 % = 110, 110 + 15 % = 126,5.

Корегування ставок за регіоном показу задаються у тому ж вікні, де налаштовується геотаргетинг, і за замовчуванням однаково застосовуються до всіх локацій у цьому регіоні. Ви можете вручну уточнити корегування на рівні областей та міст, що належать до вибраного регіону.

Припустимо, ви керуєте бізнесом, пов'язаним із доставкою води в офіси: маєте головний офіс у Києві та офіси партнерів і представників у Чернігові та Полтаві. При цьому ви готові доставляти воду і в інші міста Київської області, але це не є пріоритетом для вашого бізнесу. Під час розміщення реклами за ключовою фразоюдоставка води в офіс и можете застосовувати підвищений коефіцієнт до ставки у цих трьох містах і понижувальний – стосовно інших міст Київської області.

Скорегувати ставки за регіоном показу можна лише на рівні кампанії. Якщо геотаргетинг групи оголошень відрізняється від геотаргетингу кампанії у цілому (наприклад, кампанія націлена на Київську та Чернігівську області, а група – лише на Київську), чи буде корегування ставок застосовуватися до цієї групи, залежить від того, як його визначено на рівні кампанії. За нашим прикладом – буде застосовано, якщо корегування задано для Київської області чи локацій, що до неї належать, або для обох областей; не буде застосовано, якщо його призначено лише для Чернігівської області.

Винятками є покази за умовами розширеного географічного таргетингу: якщо в запиті користувача згадано регіон, що входить у ваш геотаргетинг, корегування ставок буде застосовано в тому регіоні, де оголошення на цей запит буде показано.

Припустимо, вашим бізнесом, що пов'язаний із доставкою води, цікавляться ваші майбутні партнери із Сум: на запит ддоставка води в офіс київ ваше оголошення братиме участь у сумському аукціоні зі скорегованою для Києва ставкою та буде показане на тій позиції, для якої цієї ставки буде достатньо.

Для того, щоб ці корегування працювали так, як задумано, ми трохи змінили логіку роботи з налаштуваннями регіонів показів. Раніше під час визначення різних геотаргетингів для груп оголошень єдиний регіон показів на рівні кампанії скидався. Тепер він зберігається, а про різницю у налаштуваннях для «вкладених» локацій регіону в інтерфейсі сигналізуватиме значок. Клікнувши на нього, ви дізнаєтеся, у яких групах увімкнено чи вимкнено цю локацію. Клік на галочку поруч із локацією працює як опція масового редагування — у такому випадку налаштування для цього регіону буде зведено до єдиного значення в усіх групах.

Докладніше про те, як налаштувати корегування ставок за регіоном показу, читайте у Допомозі. Підтримка цих корегувань з'явиться і в API Директа.