Директ

Рекламно-виробнича компанія "100РА"

www.100ra.ru

Наша компанія займається виготовленням реклами, а саме: зовнішня реклама, реклама на транспорті, сувенірна продукція, P.O.S. матеріали, а також пропонує такі послуги, як лазерне різання, широкоформатний друк, шовкографія, тамподрук тощо.

Минулого літа (2004 року), розширюючи виробництво, ми придбали додатково 2 верстати для лазерного різання. Через те що в літній сезон у Москві активність бізнесу знижується, з'явилася необхідність шукати альтернативні джерела пошуку клієнтів, щоб вивести ці верстати на початкову окупність. До того ж літня знижка на 20% була прекрасним інформаційним приводом для рекламного тексту.

Ми звернули увагу на оголошення Яндекс.Директа. Там вже було декілька рекламодавців з нашої тематики. Ми оцінили потенційну аудиторію за допомогою опції «підбір слів» і вирішили, що потрібно пробувати. Склали оголошення, оплатили і почали чекати результат. За перший тиждень CTR був близько 1 відсотка. Ми змінили оголошення, частково скориставшись порадами Яндекса, частково ґрунтуючись на власному досвіді та знаннях. Ми прибрали назву компанії з заголовка і залишили лише словосполучення, яке точно відповідає запиту, на який ми показували рекламу, а також додали знак оклику. CTR виріс і почав коливатися 1,5-3 відсотки.

На підставі цього ми зробили висновок, що вибрали правильний напрям, і ще більше вдосконалили оголошення: прибрали всі зайві слова з тексту оголошення, скоротивши його до мінімуму, сконцентрувавши всю увагу на самій послузі, а не на назві нашої компанії (це достатньо популярна помилка). До того ж ми інформацію про знижку змістили в самий кінець оголошення так, щоб цифра 20% у словосполученні «літня знижка 20%» завершувала блок і поставили три знаки оклику. Тобто в кінці вийшло «20%!!!», що достатньо помітно виділяється на фоні тексту і впадає в очі користувачеві.

Тепер наш CTR виріс до рівня 3,5-5%, а в деякі дні перевищував 10%. Але найголовніше, що CTR перестав залежати від місця оголошення в блоці! Це на 100% спрацював наш інформаційний привід, виділивши нас серед конкурентів. А враховуючи те, що знижка була реальною, а не «награною», то всі клієнти залишилися дуже задоволені цією ціною з незмінною якістю роботи.

За період рекламної кампанії в Яндекс.Директі, яка тривала майже 2 літніх місяці, нам вдалося завантажити верстати повністю.

Після такого успіху, ми зробили ще декілька рекламних кампаній за іншими напрямами нашої діяльності і залишилися також надзвичайно задоволені результатом. Тепер, коли виникатиме необхідність оперативного просування якої-небудь послуги в інтернеті, ми будемо йти відразу в Яндекс.Директ.