Директ

Компанія "АТРЕКС-Євроремонт"

www.evro-remont.ru

Фірма Атрекс-Євроремонт, яка займається будівництвом і внутрішнім оздобленням приміщень, з середини листопада проводила рекламну кампанію за допомогою Яндекс.Директ з метою привернути на сайт потенційних замовників — відвідувачів, які задають для пошуку запити з будівельної тематики.

Були вибрані наступні запити: «Євроремонт», «оздоблення квартири», «ремонт офісу», «дизайн інтер'єру». Для ключового словосполучення «дизайн інтер'єру» було зроблено окреме оголошення, щоб його текст точніше співпадав із запитами.

У листопаді 2003 Яндекс.Директ ввів нову систему з оплатою не за покази, а за кліки. Це дозволило точніше оцінювати ефективність власних оголошень, але і ввело елемент конкурентної боротьби за перше місце в колонці оголошень. Вже на другий тиждень роботи стало зрозуміло, що під час показу оголошення на першому місці CTR досягає мало не 5%. Вартість кліка в нашому випадку складала в середньому 0.22 у.о.

Коли ж оголошення показувалося на другому місці CTR складав біля 1%.

При CTR 5% оголошення приводить щодня близько 10 цільових відвідувачів. Два великих контракти на будівництво вже оплачено і виконуються, а інші в роботі. І це при тому, що зараз не сезон — весною замовлень буде більше.