Директ

ЗАТ Флорист.Ру

www.florist.ru

Своє просування в рунет ЗАТ Флорист.Ру активно почало навесні 2006 року. До цього часу був підготовлений російськомовний сайт www.florist.ru.

Діяльність ЗАТ Флорист.Ру полягає в доставці квітів у міста Росії та більшість країн світу. Виходячи з цього, будувалася стратегія просування і рекламна кампанія сайту Флорист.Ру. Основна ставка у просуванні, природно, була зроблена на головний рекламний майданчик рунету — Яндекс і її рекламні можливості — Яндекс.Директ.

Фактично рекламна кампанія в Яндекс.Директ у повну силу запрацювала на початку літа 2006. Протягом літнього періоду реклама в Яндекс.Директ забезпечувала 15,36% відвідувачів на сайт Флорист.Ру.

Звичайно, будь-який фахівець з реклами скаже, що головне в рекламних кампаніях Яндекс.Директ полягає в конверсії відвідувачів сайту в покупці (наскільки сайт добре продає товар). У середньому по всій рекламній кампанії сайту Флорист.Ру в Яндекс.Директ за літній період ця величина склала 4,06%. При цьому для деяких кампаній цей показник вищий від середнього в два рази.

Віктор Бєломестних, консультант із пошукового маркетингу