Директ

Інтернет-магазин побутової техніки HOLODILNIK.RU

www.holodilnik.ru

У вересні 2003 року стартував новий роздрібний проект нашої фірми — інтернет-магазин побутової техніки HOLODILNIK.RU. Перед нами постало питання про те, як рекламувати наш новий продукт? Ми не новачки на ринку роздрібної торгівлі побутовою технікою і за більше, ніж десять років своєї роботи перепробували майже всі види реклами, які бувають у природі. Екстра-М і Центр-плюс, реклама в метро і на щитах, центральна преса, радіореклама, показ телевізійних роликів. Навіть власну газету-каталог випускали. У 2000 році користувалися банеропоказами на пошуковій системі Rambler в системі пошуку за ключовими словами. Результати були непогані, але реклама була недешева і середня ціна за клік складала майже півдолара. За покази з географічним таргетингом доводилося доплачувати.

Вирішили озирнутися навкруги і подивитися — що нового з'явилося на ринку контекстної реклами за час, що минув. Реєструвалися і в Яндекс.Директі, взявши покази за ключовими словами в результаті пошуку. І тут через пару тижнів після початку рекламної кампанії (коли ми збиралися її прикривати через неефективність на вкладені кошти) Яндекс випустив нову версію Директа — з оплатою не за покази, а за кліки з стартовою ціною за клік лише 10 центів. Це виявився настільки цікавий і професійний інструмент реклами, що захоплення наші не пройшли навіть на п'ятий місяць його використання. Безкоштовний «геотаргетинг» на будь-яке місто (ми можемо рекламуватися тільки в Москві і в Казані, де у нас є філія), «мінус-слова» (ми можемо виключити своє оголошення з показів у тих сегментах, які нас не цікавлять), функція «підбір слів» (що дозволила правильно оцінити і набір наших ключових слів, і очікувану аудиторію) дозволили нам максимально ефективно розповісти про товари і послуги, які ми пропонуємо.

Ми даємо контекстну рекламу на сьогодні не тільки на Яндексі, але і в інших пошукових системах. Але таку широку аудиторію і таку можливість виділити з неї тільки ту частину, яка нам необхідна, ми маємо тільки тут. На сьогодні наша рекламна кампанія складається із понад 70 оголошень за 200 ключовими словами і словосполученнями. Ми задоволені кожним центом, вкладеним у цю рекламну кампанію і не збираємося її зупиняти. Нас влаштовує і середня ціна за клік, і зацікавлена поведінка відвідувачів з Яндекс Директа на нашому сайті. Ми залучаємо на наш сайт понад 500 відвідувачів щоденно. Ну а далі нам не доводиться сидіти без роботи.