Директ

Компанія "Камавтокапітал"

www.kamavtokapital.ru

Восени 2007 року ми стали розвивати новий для себе напрям — постачання спецтехніки.

Оскільки наша компанія була молодою та невідомою, знадобилися інструменти для швидкого входження на ринок.

Було задіяно багато варіантів реклами — телемаркетинг, поштова розсилка, реклама в друкованих ЗМІ, реклама на спеціалізованих дошках оголошень, контекстна реклама в Яндексі та деяких інших пошукових системах.

Через декілька тижнів опитування клієнтів показало — до 90% клієнтів прийшли до нас через Яндекс.Директ. Робота з ключовими словами та словосполученнями дозволяє дуже тонко відчувати ринок і розуміти потреби потенційних клієнтів.

Таким чином, в найкоротший час найефективнішим інструментом реклами для нас став Яндекс.Директ, а для найбільшої віддачі та економії коштів нами було прийняте рішення про перехід на тариф "Безтурботний".

Завдяки рекламі в Яндексі ми отримали цікаві пропозиції щодо спільної роботи від найбільших російських заводів-виробників спецтехніки та деяких західних виробників.

За перші три місяці роботи з Директом ми доставили автокрани "Ульяновець" у різні регіони країни; географія постачань — від Сочі до Красноярська.

Зараз наші партнери — "Ульяновський механічний завод № 2", Арзамаський завод комунального машинобудування ВАТ "Коммаш", укладаються дилерські та субдилерські договори з найбільшими постачальниками.

Ще один важливий плюс для молодої компанії — і для нас це було несподівано — дуже високий ступінь довіри до компанії потенційних клієнтів, що звернулися через Яндекс.Директ.

Абязов Ренат Рафаїлович, директор із розвитку ТОВ "Камавтокапітал".