Директ

Інтернет-зоомагазин PETMAN.RU

PETMAN.RU

Спочатку ми зробили ставку на потрапляння сайту в перші позиції в результатах пошуку Яндекса на ключові запити. Це дало хороший ефект, але, щоб там залишатися, доводилося постійно щось змінювати в себе на сайті, витрачати час, якого і так не було. У цей час інші інтернет-зоомагазини активно використовували Яндекс.Директ з безлічі запитів.

У якийсь момент ми перестали звертати увагу на наші позиції в результатах пошуку та відчули занепад відвідуваності і зупинку зростання клієнтської бази. Потім пробували рекламу в друкованих ЗМІ, в місцях скупчення потенційних клієнтів, на тематичних сайтах.

У травні 2006 провели невелику рекламну кампанію на Яндекс.Директі і залишилися дуже задоволені результатами. У результаті перерозподілили рекламний бюджет, в якому велику частину віддали Яндекс.Директу.

Порівнюючи результати діяльності за січень-квітень 2006 з травнем-серпнем 2006, можу з радістю відзначити:

  • клієнтська база збільшилася в 3 рази;

  • оборот збільшився в 2 рази;

  • відвідуваність сайту збільшилася в 3 рази.

Тепер Яндекс.Директ я раджу всім своїм партнерам.

Самсонов Олександр, генеральний директор, служба доставки зоотоварів (інтернет-зоомагазин) «PETMAN»