Директ

Компанія QTECH

www.qtech.ru

Рекламну кампанію в системі Яндекс.Директ ми проводимо з серпня 2006 року.

Ця рекламна кампанія дещо незвичайна. Оскільки QTECH — молода компанія-виробник мережевого устатковання, і її продукція на ринку порівняно недавно, метою рекламної кампанії були не прямі продажі, а знайомство покупця з брендом. Ми прагнули орієнтувати розміщувані в системі оголошення на користувачів, які не знали про QTECH, роблячи рекламу інформативнішою. Перейшовши за оголошенням на сайт, користувач міг отримати докладну інформацію про продукт. Оголошення були розміщені для кожної категорії товарів, що виробляються.

Вибираючи майданчик для розміщення реклами, не сумнівалися — адже саме Яндекс гарантує показ оголошень цільовій аудиторії, а в нашій ситуації було особливо важливо виділити серед всіх користувачів вузьке коло фахівців у сфері телекомунікацій. Крім того, дуже зручна наявність географічного таргетингу в Яндекс.Директ.

І як виявилось, система реклами Яндекс.Директ ефективна не тільки під час продажів, але і під час інформування клієнта про появу нового бренда. Звичайно, CTR оголошень даної рекламної кампанії в звичайних умовах не можна було б назвати високими, проте в нашому випадку він достатньо великий, оскільки це відсоток людей, які раніше не чули про бренд QTECH, а зараз мають про нього цілком конкретне уявлення.

Те, що на даний момент впізнанність бренду значно зросла, підтверджує і збільшення продажів продукції через дилерів.

Ми задоволені результатом і будемо продовжувати взаємовигідну співпрацю: на даний момент контекстна реклама в Яндекс.Директі є інструментом, який постійно підтримує трафік на сайт.

Асташина Анастасія, керівник відділу реклами і PR